Reklamacje i zwroty

Prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży

Można odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyny w każdej chwili, w ciągu 14 dni od momentu dostawy produktu. Jeśli różne produkty, które zamówił Klient w zamówieniu będą dostarczone osobno, dniem od którego liczone jest 14 dni na odstąpienie od umowy będzie dzień w którym klient otrzymał ostatni zamówiony produkt z zamówienia. Odstąpienie od umowy sprzedaży wymaga od Klienta jasnego oświadczenia o rezygnacji z zamówienia skierowanego do firmy. Można do tego użyć formularza który pobierzesz tutaj. Można też przesłać jakiekolwiek inne oświadczenie (np. e-mail lub list zawierający informacje podane poniżej) skierowane do naszego sklepu, które będzie uznane za wystarczające do odstąpienia od umowy.

Takie oświadczenie staje się ważne w momencie wysłania. Aby zmieścić się w wymaganym czasie zgłoszenia odstąpienia od umowy sprzedaży, wystarczy wysłać takie oświadczenie przed końcem tego terminu. W oświadczeniu o odstąpieniu prosimy zawrzeć następujące informacje:

  • adres zamawiającego
  • opis produktów, ilość
  • datę zamówienia
  • numer zamówienia.
[vc_separator color=”grey” align=”align_center” el_width=”100″ el_align=”center”]

Następstwa odstąpienia od umowy

Jeśli Klient odstępuje od umowy sprzedaży, otrzymuje zwrot wszystkich poniesionych kosztów wraz z kosztami przesyłki. Może nastąpić pomniejszenie zwracanych kosztów w przypadku pomniejszenia wartości zwracanego produktu, jeśli to pomniejszenie nie obejmowało np rozpakowania produktu by ocenić czy został wysłany prawidłowy.

Zwrot kosztów nastąpi bez zbędnej zwłoki, nie później niż:

a) 14 dni od dnia otrzymania produktów od Klienta.
b) 14 dni od dnia potwierdzenia przez Klienta że odesłał produkty, lub
c) jeśli dostawa nie doszła do skutku, 14 dni od dnia w którym otrzymano zawiadomienie o anulacji zamówienia.

Zwrot kosztów zostanie wykonany taką samą metodą jak płatność za zamówienie. Klient nie zostanie obciążony żadnymi dodatkowymi kosztami.

Jeśli otrzymali Państwo produkty, należy zwrócić je bez zbędnej zwłoki to biura Morinda Poland (patrz dane kontaktowe poniżej w punkcie „Zwrot produktów Morinda”) w ciągu 14 dni od daty przesłania oświadczenia o anulacji zamówienia. Koszt odesłania produktów leży po stronie zamawiającego.

[vc_separator color=”grey” align=”align_center” el_width=”100″ el_align=”center”]

Uszkodzone lub produkty niezgodne z zamówieniem

Jeśli otrzymali Państwo towar niezgodny z zamówieniem lub widocznie uszkodzony, prosimy odmówić przyjęcia przesyłki, a my wyślemy do Państwa zamówienie ponownie bez konieczności ponoszenia przez Państwa dodatkowych kosztów. Jeśli przyjęli Państwo przesyłkę i okazało się że jest uszkodzona, ma braki lub jest niezgodna z zamówieniem prosimy o zawiadomienie nas w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Prześlemy Państwu prawidłowe zamówienie po potwierdzeniu braków, uszkodzenia lub błędów w wysyłce.

[vc_separator color=”grey” align=”align_center” el_width=”100″ el_align=”center”]

Zwroty produktów prosimy kierować na adres:

AUH Siódemka Anna Brudny,
ul. Korfantego 13/9,
43-200 Pszczyna
telefon: +48.600426066

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sklep@zielarniaastron.pl lub telefonicznie: +48.605335855 lub +48.692099805. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić zwrot czy reklamację.